7 проблема на LG G3 с които ще се сблъскате

Голяма част от новопридобилите LG G3 имат сравнително еднакви проблеми, които сме събрали в тази статия с определени практически решения за тяното преодоляване. Някой от тях са просто често срещани дефекти и единственото решение е да го занесете в сервиз, за да Ви го заменят с нов.

Кратко Съдържание


1. LG G3 се самоизключва без причина ^Нагоре

Част от новите собственици на G3 се оплакват, че телефоните им се самоизключват от време на време. При повечето няма проблем да го включат повторно, но има и такива случаи, при които трябва да се извади батерията, за да се възвърне към живота телефона.

Потенциални решения на проблема :

  • Заредете си телефона : ) Не сериозно, и това се случва - да не разберете, кога е свършила батерията на телефона, да се чудите какво се случва. Включете телефона към зарядното и го оставете 10 - 15 минути преди да направите опит за включване.
  • Възможно е проблема да е от дефектирала батерията. При тази ситуация единственото решение е смяна на батерията. Имайте на предвид, че според това от къде сте си закупили устройството е възможно батерията съши да има гаранция, но тя най-често не е повече от 6 месеца. Това можете да проверите в гаранционната си карта.
  • Друго, което можете да пробвате е да си извадите батерията за 20-на минути и след това да направите нов опит за включване.
  • Ако сте успели да го включите, но телефона продължава да се самоизключва, връщане към фабрични данни е опция, която трябва да пробвате. Силно препоръчително да си направи резервно копие на цялата информация и след това да си "ресетнете" телефона. Това става, като последвате менютата : Настройки –> Архивиране и нулиране –> Нулиране до фабрични данни
  • Ако нищо от горните не помага, можете да пробвате Hard Reset. Тук е направено малко сложна цялата процедура, но целта е да може да се изпълни само и единствено съзнателно : ) За Hard Reset се използват два бутона - този за включване/изключване на телефони и бутона под него за намаляване на звука. След като телефона Ви е изключен, последователността е следната : задръжте двата бутона докато се появи логото на LG, след появата на лого пускате бутона за изключване и пак го натискате, след което вече пускате бутона за намаляване на звука. От там нататък би трябвало да ви излезе меню с въпроси дали искате да изтриете всичко. Навигира се с трите бутона на гърба. Ако не можете да се ориентиране, можете да направите търсене от рода на "How to hard reset LG G3".

 

2. Бавен интерфейс / анимации ^Нагоре

 

Характеристики на телефона въобще не предполагат да има каквото и да е забавяне, а и ние самите не сме забелязали такова ( дори с множество инсталирани и работещи на заден фон приложения ), но все пак има и такива оплаквания.

Потенциални решения на проблема :

  • За да спрете изцяло или конфигурирате както желаете различните анимации е нужно да имате достъп до настройките за разработчици. За да получите подобен достъп отивате на Настройки -> Относно телефона -> Информация за софтуера -> Номер на съставяне и потупайте менюто седем ( или повече ) пъти последователно. След като се върнете в настройки, ще видите ново меню "Опции за разработчици". От него меню вече можете да се заиграете с вида на анимациите, тяхната продължителност и много други, но внимавайте какво променяте, защото не случайно менюто е кръстено "Опции за разработчици".
  • За да коригирате времето за реакция при докосване можете да използвате настройката от менюто Настройки -> Достъпност -> Време за обратна връзка при докосване
  • Ако никое от горните решения не помогне, можете да прегледате приложенията работещи на заден фон и да спрете тези, които не Ви трябват.

 

3. Телефонът загравя изключително много ^Нагоре

 

Това е често срещан проблем не само при G3 а при всички телефони, ако играете продължително игри, които тормозят процесора, гледате дълго видео ( и имате такъв невероятен дисплей ) или имате множество приложения, които се изпълняват на заден фон.

Потенциални решения на проблема :

  • Изчистете всички ненужни приложения, които се изпълняват на заден фон. Това можете да направите от менюто Настройки – Приложения. Важно е също да изключите синхронизирането на приложения, които не са Ви от чак такава необходимост.
  • Имайки предвид изключителния дисплей, с който разполага G3 ( QHD 1440 x 2560 ) е напълно възможно в това да е проблема, особено ако е настроен на висока яркост. Решението е просто да намалите яркостта. По принцип телефона сам се грижи, да я намали ако започне да загравя.
  • Ако сте сложили някакъв калъф е възможно той да пречи на устройството да се охлажда. Решението е да го махнете, когато ще използвате телефона за по-големи натоварвания - игри / продължително видео и т.н.
  • Можете да предприемете и някой от решенията дадени в предишната точка за ускоряване на интерфейса / анимациите
  • Ако никое от горните решение не помага, можете да се замислите, да изпратите телефона в сервиз, за да го погледнат и ако има проблем да го коригират. Хубаво е да знаете, че когато е в гаранция максималния срок в който могат да Ви задържат телефона е 30 календарни дни ( описано е в гаранционната Ви карта )

 

4. Автоматичното завъртане не работи ^Нагоре

 

Изключително досадно е когато екрана не иска да се завърти. Трябва да имате предвид, че има приложения ( най-често игри ), в които по подразбиране не можете да завъртите екрана.

Потенциални решения на проблема :

  • Първото нещо, което трябва да направите, е да се уверите че сте го включили : )
  • Следващото нещо, което трябва да опитате да си изключите и включите телефона ( иначе казано да го рестартирате ) това ще спомогне за изчистване на разни временни файлове и зареждане наново на цялата система.
  • Ако горните не помогнат е време да премахнете задния капак и да го сложите наново ( при изключен телефон )
  • Ако и това не помогне предпоследното, което можете да пробвате е да отидете в Настройки -> Жестове -> Калибриране на сензора за движения
  • Ако нищо от горните не помогне, не правете следното : не си удряйте телефона в масата, въпреки, че има коментари как това е свършило работа при някой индивиди.

 

5. LED индикатора не работи ^Нагоре

 

Онази досадна малка лампичка горе в ляво, която ни подсеща, че имаме непрочетено известие или пропуснато обаждане, просто не желае да свети.

Потенциални решения на проблема :

  • Уверете се дали настройката е включена. Можете да го направите от лентата за състояние и иконката за LED, както имате настройки и от следните две менюта : Настройки -> Дисплей -> LED уведомление и Настройки -> Достъпност -> LED уведомление
  • Изключете телефона, извадете му батерията за няколко минути и отново го включете.
  • Едно странно решение, но при някой хора е помогнало : Увеличете до край звука, след това го намалете до вибрация и върнете до вашите си настройки
  • Можете да тествате и някое приложение от рода на Light Manager - LED Settings

 

6. Не можете да свържете, чрез Wi-Fi или връзката прекъсва ^Нагоре

 

Потенциални решения на проблема :

  • Опитайте да рестартирате вашият рутер. На-лесният начин да го направите е да го изключите от тока за около 5 мин и да го включите наново.
  • Задръжте иконката на Wi-Fi и след като ви излезе списъка с мрежи, задръжте на тази, към която не можете да се свържете и изберете "Забрави" ( Forget )
  • Рестартирайте телефона и опитайте отново, възможно е да бил временен проблем
  • Ако имате малко батерия и активирана функция за спестяване на батерия е възможно това да е проблема. Пробвай да изключите функцията, за да се уверите, че проблема е в нея.
  • Ако имате възможност да се свържете на 5Ghz вместо на 2.4Ghz опитайте. ( Настройки -> раздел Мрежи -> Wi-Fi -> Разширени Wi-Fi -> Dual-Band AP connection setting, като е възможно да нямате тази опция )
  • Ако ви е включен Bluetooth-а го изключете. В редки случаи двете имат нещо общо, но си струва опита
  • Можете да използвате приложение като Wifi Analyzer, за да проверите колко силен е сигнала, до колко са натоварените каналите и други подобни. Тук вече се изискват малко повече технически познания, за да локализирате проблема.

 

7. Кратък живот на батерията ^Нагоре

 

Има и подобни оплаквания, за батерии които издържат не повече от три часа, както има и похвали, за работа на телефона над 50 часа. Ако сте от първите определено имате проблем, ако сте от вторите, честито : )

Живота на батерията зависи изцяло от използването на телефона. Ако в продължения на часове играете игрички или гледате клипове е нормално да ви пада бързо батерията.

Потенциални решения на проблема :

  • Има нещо интересно при LG G3, когато си зареждате батерията, заредете на 100% и оставате поне още 10 - 15 минути да се зарежда, преди да извадите телефона от зарядното. Първият процент от батерията пада изключително бавно, което важи и за последните 5%.
  • Спиране на LG Health application / Smart бюлетин / LG здраве - синхронизира се постоянно и не допринася с никаква полезна информация особено за България. Препоръчително е да го изключите.
  • Ако телефона Ви е нов е рано да се притеснявате. Нужни са няколко пълни цикъла на зареждане/разреждане, за да се разработи батерията и да започне да функционира нормално.
  • Ако току що сте обновили Android до по-нова версия, то в началото е възможно да имате подобни проблеми с батерията. Тук имате два вариант. Да изчакате няколко дена без да правите никакви промени и ако все още изпитвате проблеми да пробвате с връщане към фабрични настройки ( ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СИ НАПРАВЕТЕ РЕЗЕРВНО КОПИЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА ).
  • Решенията посочени относно загряването важат с пълна сила и тук - спиране на приложения, които се изпълняват на заден фон, намаляване яркостта на дисплея.
  • Има множество функционалности, които в по-голяма част от времето не са Ви нужни. Можете да обмислите спирането им. Част от тях са : GPS, Wi-Fi, NFC, Bluetooth. Всяко едно от тях е потенциален убиец на батерията.
  • Ако имате избор, какъв интернет да използвате Wi-Fi или мобилен винаги използвайте Wi-Fi !
  • Ако имате лошо покритие можете да пробвате да изключите изцяло 4G, тъй като телефона постоянно сменя между отделните мрежи и търси по-добрата.
  • Намалете яркостта на дисплея и използвайте функцията за автоматичното му коригиране, като второ е по-малко препоръчително, защото постоянно се съобразява с осветеността на помещението и изчислява колко да е яркостта.
  • Автоматично синхронизиране на приложения - имате няколко вариант, които да удължат живота на батерията Ви : * Спиране на автоматични синхронизации изцяло на приложения които не използвате често; * Увеличаване на период на който се синхронизират приложенията
  • Използване на интерактивни тапети - да красива са, но ако не са програмирани както трябва е възможно да ви съсипят батерията. Най-добре е да си използвате някоя нормална снимка или едноцветен фон.
  • Следете кои от приложенията изразходват най-голяма част от батерията. Това можете да направите от Настройки -> Общи -> Относно телефона -> Батерия. Нормалното състояние е дисплея да е използвал най-много. Ако имате някое приложение, което не използвате или използвате рядко, а голяма част от батерията е отишла за него, възможно е то да стои заредено на заден фон и да гълта от батерията. Погрижете се за него.
  • Можете да опитате с някой приложение, от рода на Snapdragon™ BatteryGuru, което да се погрижи за повечето неща, на база на вашите навици
  • Ако нищо от горните решение не Ви помогне е време да обмислите смяна на батерията. Ако и това не помогне, може би е време да се обърнете към сервиз, които да реши проблема. По-рано споменахме, относно гаранцията на батерията.

8. Батерията не се зарежда (бонус) ^Нагоре

Ако сте зареждали телефона си с USB в продължение на няколко цикъла е възможно батерията да не започне да се зарежда, когато включите телефона към зарядното въпреки, че изписва Зареждане ... Решението на този проблем е сравнително просто - вадите батерияа за 10-на минути и връщате обратно.

В бъдеще в тази статия ще бъдат добавяне още често срещания проблеми с LG G3, техните решения, както и допълните съвети към вече изложените.


Доставка - 4.50 лв. - Доставката на стоки от GSMIX.bg е 4.50 лв.;
- Можете да върнете стоката в 14 дневен срок;
- Доставката се извършва до 2 работни дни, освен при независещи от нас обстоятелства;
- Доставката на стока се извършва чрез куриерска фирма Рапидо;
- Доставките се извършват единствено на територията на Република България;
+359 893 443 473 - Ако имате каквито и да е въпроси, не се колебайте да се свържете с наш оператор на посочения телефон.
gsmix.bg@gmail.com - Не сте от най-разговорливите ? Няма проблем, пишете ни на email-а ! Ще Ви отговорим в най-кратки срокове.
24 месеца гаранция - Всички мобилни телефони са с 2 години гаранция.
- Гаранцията не важи за аксесоарите !